CENTRUM REKLAMACÍ

U nás nemusíte mít strach, že se netrefíte do barvy či velikosti. Děláme 100% pro spokojenost Vás, našich zákazníků, a tak v případě nespokojenosti bereme veškerou odpovědnost a režii na sebe.

Máte několik možností jak tuto jindy nepříjemnou záležitost velmi rychle a snadno vyřešit, celým procesem Vás provedeme.

 

1. Výměna zboží ZDARMA

Každému se již stalo že si objednal boty, kalhoty, či jiný produkt, ale po převzetí zjistil, že mu nepadne tak jak si představoval. My toto řešíme velmi efektivně - zboží Vám nejen vyměníme, ale vratné zboží dokonce nemusíte nikam posílat a nezaplatíte ani korunu.

Jednoduše zadáte svůj email, který jste vyplnili při zadávání dané objednávky, a náš systém Vás provede celým procesem. My Vám potom zašleme nové zboží na pobočku zásilkovny ve vašem městě, kde při převzetí necháte to, které nechcete. Celý proces zabere pár kliknutí a pro Vás to znamená minimum práce, a žádné výdaje. 

 

 

2. 30ti denní garance vrácení peněz

Do 30ti kalendářních dnů od převzetí zásilky můžete odstoupit od smlouvy a zboží nám vrátit. Jednoduše zadáte svůj e-mail, který jste vyplnili při zadávání dané objednávky, a náš systém Vás provede celým procesem. Vratné zboží pak pouze zanecháte na pobočce zásilkovny (musí být vedena jako podací místo) ve vašem městě, odkud ho dopravce převeze zpět k nám. Za dopravu opět neplatíte nic, veškerá režie je na nás.

K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.

 

 

3. Nekompletní zásilka nebo nesprávné zboží

Jakmile zjistíte jakýkoliv problém týkající se přímo zboží (nekompletní nebo nesprávné zboží), ihned nás kontaktujte přes e-mail info@brandit-store.cz nebo na telefonním čísle +420 727 979 017, kde s vámi situaci rádi vyřešíme.