Nejčastější dotazy

 

 

 

Potřebuji vyměnit/vrátit zakoupené zboží. Jak mám postupovat?

Využijte naše reklamační centrum, kde během pár minut založíte případ pro výměnu ZDARMA a nebo případ pro vrácení zboží zde: Reklamační centrum, nebo zboží zašlete na korespondenční adresu: Online Fashion s.r.o., Doksany 69 Doksany 411 82. Ke zboží prosím přiložte lísteček s informacemi a Vaším požadavkem.

Reklamační formulář se mi nezobrazuje/nefunguje

Prosím použijte internetový vyhledávač Google Chrome nebo Safari. V ostatních prohlížečích nemusí reklamační centrum fungovat optimálně

Máte kamennou prodejnu?

Kamennou prodejnu prozatím nemáme, ale můžete si vybrat možnost osobního odběru v našem expedičním centru na adrese Doksany 69, Doksany kde je možné vybrané zboží otestovat a případně vrátit to co se Vám nehodí. Při volbě osobního odběru není možné platit hotově, pouze převodem a nebo kartou.

Posíláte zboží i na Slovensko?

Ano, posíláme i na Slovensko, během nákupu si v pravém horním rohu e-shopu můžete změnit měnu na Eura, zbytek pak nastavíte při dokončování nákupu.

Jaká je doba doručení zboží?

Doba dodání je VŽDY uvedena v detailu konkrétního produktu. Skladové zboží odesíláme do 24 hodin. Neskladové zboží odesíláme ve lhůtě 7-14 pracovních dní od objednání zboží.

 

 

 Nenašli jste Váš dotaz? Se vším Vám rádi pomůžeme! Stačí kliknout ZDE

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení