Nejčastější dotazy

 

 

 

Potřebuji vyměnit/vrátit zakoupené zboží. Jak mám postupovat?

Využít můžete naší služby bezplatná výměna či vrácení zboží zde: Reklamační centrum, nebo zboží zaslat na korespondenční adresu: Online Fashion s.r.o., Doksany 69 Doksany 411 82. Ke zboží prosím přiložte lísteček s informacemi a Vaším požadavkem.

Reklamační formulář se mi nezobrazuje/nefunguje

Prosím použijte internetový vyhledávač Google Chrome nebo Safari. V ostatních prohlížečích nemusí reklamační centrum fungovat optimálně

Máte kamennou prodejnu?

Kamennou prodejnu prozatím nemáme, fungujeme pouze on-line.

Posíláte zboží i na Slovensko?

Ano, posíláme i na Slovensko, během nákupu si v pravém horním rohu e-shopu můžete změnit měnu na Eura, zbytek pak nastavíte při dokončování nákupu.

Jaká je doba doručení zboží?

Doba dodání je VŽDY uvedena v detailu konkrétního produktu. Skladové zboží odesíláme do 24 hodin. Neskladové zboží odesíláme ve lhůtě 7-14 pracovních dní od objednání zboží.

 

 

 Nenašli jste Váš dotaz? Se vším Vám rádi pomůžeme! Stačí kliknout ZDE

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení