Nejčastější dotazy

 

Potřebuji vyměnit/vrátit zakoupené zboží. Jak mám postupovat?

Využít můžete naší služby bezplatná výměna či vrácení zboží zde: Reklamační centrum, nebo zboží zaslat na korespondenční adresu: Online Fashion s.r.o., Svatojiřská 32, Litoměřice 412 01. Ke zboží prosím přiložte lísteček s informacemi a Vaším požadavkem.

Reklamační formulář se mi nezobrazuje/nefunguje

Prosím použijte internetový vyhledávač Google Chrome nebo Safari. V ostatních prohlížečích nemusí reklamační centrum fungovat optimálně

Máte kamennou prodejnu?

Kamennou prodejnu prozatím nemáme, fungujeme pouze on-line.

Posíláte zboží i na Slovensko?

Ano, posíláme i na Slovensko, během nákupu si v pravém horním rohu e-shopu můžete změnit měnu na Eura, zbytek pak nastavíte při dokončování nákupu.

Jaká je doba doručení zboží?

Doba dodání je VŽDY uvedena v detailu konkrétního produktu. Skladové zboží odesíláme do 24 hodin. Neskladové zboží odesíláme ve lhůtě 7-14 pracovních dní od objednání zboží.