Nejčastější dotazy

 

 

 

 

 

Potřebuji vyměnit/vrátit zakoupené zboží. Jak mám postupovat?

Využijte naše reklamační centrum, kde během pár minut založíte případ pro výměnu ZDARMA a nebo případ pro vrácení zboží zde: Reklamační centrum, nebo zboží zašlete na korespondenční adresu: Online Fashion s.r.o., Poustka 78, 464 01 Višňová. Ke zboží prosím přiložte lísteček s informacemi a Vaším požadavkem.

Reklamační formulář se mi nezobrazuje/nefunguje

Prosím použijte internetový vyhledávač Google Chrome nebo Safari. V ostatních prohlížečích nemusí reklamační centrum fungovat optimálně

Máte kamennou prodejnu?

Kamennou prodejnu prozatím nemáme, ale můžete si vybrat možnost osobního odběru v našem expedičním centru na adrese Poustka 78, 464 01 Višňová, kde je možné vybrané zboží otestovat a případně vrátit to co se Vám nehodí. Při volbě osobního odběru není možné platit hotově, pouze převodem a nebo kartou.

Posíláte zboží i na Slovensko?

Ano, posíláme i na Slovensko, během nákupu si v pravém horním rohu e-shopu můžete změnit měnu na Eura, zbytek pak nastavíte při dokončování nákupu.

Jaká je doba doručení zboží?

Doba dodání je VŽDY uvedena v detailu konkrétního produktu. Skladové zboží odesíláme do 24 hodin. Neskladové zboží odesíláme ve lhůtě 7-14 pracovních dní od objednání zboží.

 

 

 

 

 Nenašli jste Váš dotaz? Se vším Vám rádi pomůžeme! Stačí kliknout ZDE