Kontakty

Nejčastější dotazy

Pročtěte si prosím sekci nejčastější dotazy, najdete zde odpověď na Vaše dotazy

Potřebuji vyměnit/vrátit zakoupené zboží. Jak mám postupovat? 

Využít můžete naší služby bezplatná výměna či vrácení zboží zde: 
https://www.brandit-store.cz/reklamace/, nebo zboží zaslat na korespondenční adresu: Online Fashion s.r.o., Svatojiřská 32, Litoměřice 412 01. Ke zboží prosím přiložte lísteček s informacemi a Vaším požadavkem.

Reklamační formulář se mi nezobrazuje/nefunguje

Prosím použijte internetový vyhledávač Google Chrome nebo Safari. V ostatních prohlížečích nemusí reklamační centrum fungovat optimálně 

Máte kamennou prodejnu? 

Kamennou prodejnu prozatím nemáme, fungujeme pouze on-line. 

Posíláte zboží i na Slovensko? 

Ano, posíláme i na Slovensko, během nákupu si v pravém horním rohu e-shopu můžete změnit měnu na Eura, zbytek pak nastavíte při dokončování nákupu.

Jaká je doba doručení zboží? 

Doba dodání je VŽDY uvedena v detailu konkrétního produktu. Skladové zboží odesíláme do 24 hodin. Neskladové zboží odesíláme ve lhůtě 7-14 pracovních dní od objednání zboží.

Kontakty

Provozní doba internetového portálu: Non-stop

Zákaznická podpora je tu pro Vás:

Po-Čt: 8:30-16:30

Pá: 8:30-13:30

Telefon: +420 727 979 017


Napište nám pomocí kontaktního formuláře: ZDE 

E-mail: info@brandit-store.cz

Provozovatel:
Online fashion s.r.o.

společnost je zapsaná u Městského soudu v Praze oddíl C, vložka 41060.
IČO: 06810772 
DIČ: CZ06810772 

Korespondenční adresa (Slouží též pro zasílání výměn a vratek pokud nevyužijete reklamačního asistenta):


Svatojiřská 32
Litoměřice 412 01